Dlaczego my?

 

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.

Od roku 2000 działamy w Internecie. Przez te kilka lat zdążyliśmy poznać potrzeby użytkowników i w roku 2002 postanowiliśmy przedstawić Państwu naszą pierwszą ofertę hostingową, która spotkała się z zainteresowaniem wielu firm. Na początku 2004 roku nasza firma przekształciła się w spółkę cywilną o nazwie "eHost s.c.". W połowie 2019 roku przekształciliśmy się w eHost Krzysztof Dziewonski.
W krótkim czasie trafiliśmy do czołówki niezależnego rankingu polskich providerów!
Obsługujemy ponad 23500 stron internetowych na kontach naszych klientów oraz jesteśmy rejestratorem ponad 11000 domen dla firm, instytucji oraz osób prywatnych. Jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm w swojej branży. Sprzedajemy usługi na najwyższym poziomie w przystępnej cenie.

 

Zobacz co piszą o nas nasi klienci opinie klientów bez cenzury

Korzystamy tylko z markowego sprzętu ulokowanego w Polskim Centrum Danych.
 

W numerze 11/2005 miesięcznika Komputer Świat ekspert doceniono naszą ofertę i dbałość o klienta nagradzając naszą firmę tytułem "ekspert poleca", nasze usługi znalazły uznanie w oczach ekspertów:
"Biorąc pod uwagę wszystkie zalety i wady, według Eksperta najciekawszą ofertę ma zagraniczny serwis GoDaddy oraz dwie polskie firmy hostingowe - ehost.pl oraz...".

 

Sprawdzone rozwiązania

                                

 

Obsługa techniczna

Oferujemy Państwu pomoc przez 7 dni w tygodniu. Nasze biuro obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji codziennie w godzinach 8:30 - 20:00 (telefon alarmowy 24h/7, email 24h/7). Rozwiązujemy każdy Państwa problem w możliwie najkrótszym czasie odpowiadając na każdy list email w kilkanaście minut!

Jesteśmy "ekipą" doświadczonych, zdolnych, lubiących swoją pracę ludzi, dla których liczy się przede wszystkim zdanie klienta. Średnia wieku zespołu eHost.pl wynosi 32lata. Przez wiele lat działania na rynku usług hostingowych zdobyliśmy doświadczenie, które pozwala nam dać klientowi pakiet nowoczesnych usług oraz zapewnić pełną satysfakcję.

Staramy się podchodzić do klientów indywidualnie, co daje nam możliwość uzyskania 100% satysfakcji u każdego kupującego usługi eHost. Jako jedni z nielicznych gwarantujemy jakość naszych usług pisemnie!

 

Bezawaryjność (uptime) naszych serwerów to 99,95%!
Dane z niezależnego badania SiteUptime.com z ostatnich 16 lat

 

Data center

Konta klientów utrzymywane są na markowych serwerach firmy Dell. Każdy z naszych serwerów posiada dwa bardzo wydajne procesory Intel Xeon. Aby serwery działały maksymalnie szybko wyposażone są w kilkanaście serwerowych dysków SAS (Serial Attached SCSI) dodatkowo w super szybkie dyski NVMe SSD pracujące w macierzy RAID oraz 96GB RAM. Serwery znajdują się w Polsce w dobrze strzeżonej serwerowni. Oddajemy w Państwa ręce stabilne, bezpieczne, szybkie i nowoczesne serwery. Działają one pod kontrolą systemu Linux, który jest jednym z najpopularniejszych obecnie systemów do tego typu zastosowań. Linux łączy w sobie bezpieczeństwo i stabilność, czyli to czego najbardziej potrzeba przy usługach hostingowych. Aby zapewnić 100% satysfakcję naszym klientom oddajemy w Państwa ręce jeden z najlepszych paneli administracyjnych - cPanel w polskiej wersji językowej, dzięki któremu każdy w bardzo prosty sposób może zarządzać swoim serwerem wirtualnym.

Nasze serwery znajdują się w nowoczesnej serwerowni podpiętej łączami do 6 operatorów, co pozwala na szybkie ładowanie się stron na całym świecie. Zastosowanie protokołu BGP przy takiej konstrukcji sieci praktycznie uniezależnia nas od awarii samego łącza czy też całej sieci szkieletowej któregoś z nich. W czasie takiej awarii ruch automatycznie rozłoży się na pozostałe łącza dzięki czemu praca naszych maszyn nie zostanie zakłócona.

Łącza Data center nawet w godzinach szczytu są wykorzystywane tylko w niewielkim stopniu, co daje pewność, że zawsze uzyskamy najszybszy dostęp do naszych materiałów. W serwerowni zastosowano najnowsze urządzenia sieciowe, co w połączeniu z pracą bardzo dobrych specjalistów daje niemal 100% bezawaryjność sieci. Urządzenia podtrzymujące prąd w momentach jego zaniku - UPS oraz generatory prądu są w stanie podtrzymać działanie serwerów przez wiele godzin w przypadku braku prądu.

 

Łącza

- ATMAN: 1 Gbps (bezpośrednie styki z siecią TPSA i wieloma innymi, węzły międzyoperatorskie ATM-IX (ATM), WIX (Aster), GIX (GTS), IXP (ICM), wyjścia międzynarodowe Deutsche Telekom (T-Systems), Teleglobe, Level(3), DE-CIX)

- GTS: 1 Gbps (bezpośrednie styki z sieciami TPSA, Sprint, British Telecom, Cable & Wireless, DE-CIX, LINX, T-System, Teleglobe, Telia, WIX (www.wix.net.pl), 2 węzły sieci regionalnej we Frankfurcie i Wiedniu)

- Netia: 1 Gbps (bezpośrednie styki z sieciami ATM, Crowley, Cyfronet, Dialog, Energis, Lubman, NASK, Pozman, Silweb, TASK, TelEnergo, TPSA; podłączenie do WIX, dwa niezależne wyjścia za granicę poprzez TDC CS, T-Systems)

- ACK Cyfronet: 1 Gbps (Akademickie Centrum Komputerowe Cyfronet wchodzące w skład Konsorcjum Akademickich Sieci Komputerowych i Centrów Komputerów Dużej Mocy), połączenie z siecią PIONIER - główne ośrodki akademickie w Polsce, prywatni dostawcy usług szerokopasmowego dostępu do internetu, dwa niezależne wyjścia za granicę poprzez naukową sieć GEANT oraz Sprint

- PLIX: 1 Gbps (Polish Internet Exchange to największy punkt wymiany ruchu między operatorskiego w Polsce)

- Cogent: (Cogent Communications – międzynarodowy dostawca usług internetowych, który obsługuje obecnie 180 rynków w 36 krajach)

 

Nasze serwery: